петък, 24 септември 2010 г.

Лигея

Замислял ли си се,
че в този листопад опитвам
да не стъпвам по листата.
Да съм добра –
защитното стъкло пред момичето от пийпшоу
и ненужна –
поредната бариера за воайора от
другата ми страна.
За малката си дъщеря
да съм куклен параван, който
пази илюзии –
животните говорят, играчките оживяват
(лешникотрошачката не е орехотрошачка).
За порасналия си син
да съм тежката завеса, която се повдига
за биса на неговите растящи
и моите заглъхващи лета.
И някак между другото и всичкото,
да съм своя и бяла –
място за твоята реклама.

2 коментара:

  1. ох... разпнаха ме "лошите" емотивни кредити по 'спирките' между По и Далчев и наопаки (вероятно не ми се ще да призная за "последна" оная ми ти стара позната: "Човек не ни е брат, а зид/
    на който се лепят афиши"). Гуш...

    ОтговорИзтриване
  2. май всичко се крие в "между другото и всичкото".
    А Далчев е голяма работа (сега прочетох "Носачи на реклама" и ти благодаря и те прегръщам!)
    Но ако бях чела, може би нямаше да напиша "Лигея" (за По е ясно) )*

    ОтговорИзтриване